4/27/2016

Miten mulla menee?

Työssäoppiminen etenee hyvää vauhtia ja kesäkin lähenee siinä samalla! Hommia täällä on riittänyt, olen ollut myymälän puolella, mutta nyt olen vaihtelun vuoksi siirtynyt toimistoon.

Kolmannella työssäoppimisviikollani tein outlet alueelle somistuksia ja muutenkin siivosin aluetta. Tein myös somistuksia yläkerran sängylle ja puutarha-alueelle. Pääsin myös tekemään hintalappuja ja laittamaan niitä tuotteisiin. Viikko loppui reissulla eräälle asiakkaalle ja ensimmäisellä käynnilläni varastolla.

Neljäs viikko oli hieman lyhyempi, sillä keskiviikkona Läntisellä käytyäni minulle mitattiin 38.8 astetta kuumetta. Niinä kahtena päivänä kun töissä olin kuvasin ja muokkasin mattokuvia ja etsittiin toisen harjoittelijan kanssa viime kesän puutarhakalusteita näytille.

Nyt lähti käyntiin viides viikko, eli puolessa välissä jo ollaan! Olen nyt muokkaillut mattokuvat valmiiksi ja niistä pitäisi tehdä tietokortit. Tästä lisää piakkoin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti