8/27/2015

MITEN ON MENNYT?

Mitä olen tehnyt?
Olen soitellut kouluihin ja sopinut aikoja, lähettänyt tiedotteita sähköpostilla henkilökunnalle ja muille kouluille, päivittänyt tapahtuman instagram ja facebook-sivuja, olen ottamassa yhteyttä lehtiin kertoen tapahtumasta, soittanut nuorisotoimelle infoten tapahtumasta, leikannut ja jakanut esitteitä, maalannut vesileikattuja kirjaimia, osallistunut visuseinän suunnitteluun ja maalaukseen, etsinyt tekemistä tapahtumaan mm. ihmispallon uusi sivu, sopinut vesileikkuuajan. Siinä mitä nyt muistan.

Miten olen onnistunut?
Uskallan valehtelematta paljon paremmin soittaa muille ihmisille ilman, että änkytän koko aikaa. Olen oppinut muotoilemaan sähköposteja asiallisemmiksi, kun niitä on tullu läheteltyä joskus koko päivän ajan. Olen oppinut organisoimaan aikatauluja kouluihin soitellessani ja olenkin nyt menossa kahteen kouluun esittelykierrokselle, ennen tähän en olisi missään nimessä suostunut. Mutta aina ehtisi tehdä enemmän kunhan tahtia nostaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti