11/06/2014

Työssäoppiminen propeller.gallery

Ensi viikolla 10.11. alkaa meidän ykkösten ensimmäinen työssäoppiminen, joka loppuu vasta 23.12.
Minä menen Taalintehtaalla sijaitsevaan galleria/lahjatavaraliikkeeseen nimeltä propeller.gallery. Se on muutaman kemiöläisen perustama yritys satamassa ravintola Portsiden ja Bio Ponyn välissä.
Minun tehtäväni on olla heidän sometiliensä päivittäjänä (kannattaa tsekata heidän instagramfacebook ja pinterest, sillä mun juttuja tulee näkymään siellä aikas paljon!) ja mun pitää luoda uusia tilejä heidän liikkeelleen (mm tumblr). Somessa mun työnä on päivittää, seurata ja etsiä inspiraatiota.
Työni ei silti ole pelkkää somessa oloa, sillä todennäköisesti teen heille joitain mainoksia, joita pistän erilaisiin paikkoihin ja mainostan liikettä nuorille. Työni on myös asiakaspalvelua (liikkeessä, sekä joulukuussa olevassa Skanssi tapahtumassa ja Teijossa).

Odotan todella paljon työtä täällä, sillä se on niin monipuolista ja minun mielestä todella kiinnostavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti